De vlag hangt uit

23 november 2019 - Adelaide, Australië

Jeannette en Eric in Adelaide.
 Een huis omgeven door een rijk bloeiende tuin wacht je op midden tussen de glooiende weilanden. De vogels zingen je s ochtends wakker en de kangeroe speelt tikkertje voor je terras.
Jeanet en Eric hebben ons alle prachtige plekjes in Adelaide laten zien. We zijn naar twee Winerys geweest en hebben  daarna Jeanette dr verjaardag gevierd. De volgende dag zijn we naar Hahndorf geweest een klein dorpje in de buurt maar omdat het 46 graden was zijn we met de auto met airco naar de ranch gereden waar Mc Clouds daughters is opgenomen. En s avonds gegeten bij een Libanees restaurant. Donderdag hebben Jeanette en Eric ons meegenomen naar Kangaroo Island. Dat was een droom. Eric heeft 600 km gereden en Jeanet regelde de overtocht met de Ferry en de catering. We werden ontvangen door Koalas hebben de mooiste zeegezichten gezien.
Met als sluitstuk een baai met rotsen en daarop lagen zeehonden heerlijk te luieren of te zwemmen in de oceaan
Vanmorgen naar een dierentuin geweest voor een foto met een koala. Nu gaan we zo naar Adelaide het vliegtuig nemen naar huis.
Zaterdag komen we aan na 24 uur vliegen.
Jeanette en Eric hebben ons een onvergetelijke week bezorgd. Heel erg bedankt daarvoor!

1. Henk en Riek Viets:
    25 november 2019
    Een prachtige reis die jullie met z,n vieren gemaakt hebben daar kun je altijd met plezier op terug kijken.